Ny markedsansvarlig i Gartnerhallen

Torbjørn Landsrød

Av: Marte E. L. Johansen  Foto: Differ Media / Privat
Sist oppdatert: 24. september 2021

Gartnerhallen har ansatt Torbjørn Landsrød i stillingen som markedsansvarlig. Han vil være på plass 11. oktober og har med seg solid bransjeerfaring, sist fra stillingen som råvaresjef for grønnsaker i Findus.

Landsrød tar over etter Bjørn Oppberget, og vil være på plass hos Gartnerhallen 11.oktober. I perioden før Oppberget går av med pensjon i februar 2022, vil Landsrød ha et tett program med produsentbesøk i Gartnerhallens regioner.

Rekrutteringen av Landsrød er et viktig ledd i Gartnerhallens ambisjoner for fremtidens markedsarbeid, og vil gjøre Gartnerhallen bedre rustet for oppgavene som kommer. Markedssjef i Gartnerhallen, Mia Robinson Lundgren, sier at de med Landsrød får en stødig arvtager som vil tilføre Gartnerhallen viktig kompetanse, bransjeerfaring og et utstrakt nettverk:

– Landsrød vil være et sentralt og viktig bindeledd på alle treffpunkter mellom produsent og kunde. Han vil sammen med fremoverlente produsenter og samarbeidspartnere være en positiv bidragsyter til å skape vekst og lønnsomhet for Gartnerhallens produsenter og kunder. Først ut vil han bli kjent med vårt essensielt viktige apparat av kulturansvarlige i Gartnerhallen og vårt samarbeid med GPS, sier markedssjefen, som gleder seg til å få Landsrød med på laget.

Gleder seg til å jobbe med og for produsentene

Landsrød er selv agronom og holder til på et småbruk ytterst på Nøtterøy. Han tar med seg lang erfaring etter 17 år i Findus, de siste årene som råvaresjef.

– Jeg har jobbet tett med Gartnerhallen og mange av produsentene i mange år. Nå gleder jeg meg til å jobbe med og for produsentene fra den andre siden, og til å bli kjent med andre deler av markedet for norsk grøntproduksjon, sier Landsrød.

På spørsmål om den nye markedsansvarlige har noen grøntfavoritter på tallerkenen, kommer svaret raskt - og det vil nok bli godt mottatt:

– Jeg følger hovedsakelig sesong. Alle varene har sin sesong og sin beste tid, fra de første tidligkulturene til lagringsgrønnsakene. Det tenker jeg at mange konsumenter har glemt, og er noe jeg ser fram til å jobbe tettere med, avslutter han.

Relaterte artikler

Thore Sigurd Woll
6. august 2021     #Produksjon og marked
Gartnerhallens Logo
16. juni 2021     #Produksjon og marked
PP
1. mai 2021     #Produksjon og marked

Bruk av informasjonskapsler

Dette nettstedet lagrer data som informasjonskapsler for å muliggjøre essensiell funksjonalitet på nettstedet, analyse samt personalisering og markedsføring.

Du kan når som helst endre innstillingene dine eller godta standardinnstillingene.

Les mer i Gartnerhallens Personvernserklæring

Nødvendig
Analyse
Personlig tilpasning
Markedsføring
eller