Innreiserestriksjoner, karantenebestemmelser og smittevernregler er i stadig endring. Bli med på Gartnerhallen-webinar 4. mars og bli oppdatert på siste nytt.
Gartnerhallen arrangerer åpent webinar for alle Gartnerhallen-medlemmer torsdag 4. mars 2021 kl.13:00 – 14:30.
Webinaret vil ta opp temaer som:
- Oppdatert smittevernveileder for grøntprodusenter – hva betyr den for deg som arbeidsgiver?
- Innreiserestriksjoner og smittevernbestemmelser – hvilke regler gjelder nå?
- Tilgang på sesongarbeidskraft i 2021-sesongen
Foredragsholdere er Arve Gladheim, organisasjonssjef i Gartnerhallen og Gunn Jorunn Sørum, rådgiver organisasjon og kommunikasjon i Gartnerhallen.
Fyll ut påmeldingsskjemaet under om du ønsker å delta. Webinaret gjennomføres digitalt på Microsoft Teams. Lenke for tilkobling sendes til alle påmeldte i forkant av webinaret.
Max 100 deltakere. Påmeldingen avsluttes onsdag 3. mars kl.23:59, eller ved fulltegnet påmelding.
Påmeldingen er stengt