Gartnerhallen SA er et samvirke bestående av over 1000 frukt- og grøntprodusenter, og vi søker nå en serviceinnstilt konsulent som kan være bindeleddet mellom Gartnerhallens sentrale administrasjon og deres medlemmer.
«Hos oss blir du en viktig del av teamet som hjelper norske produsenter med å levere frukt, grønnsaker, bær og poteter til hjem over hele landet»
Stillingen inngår i avdelingen for organisasjon og kommunikasjon, og i samarbeid med resten av avdelingen vil du ha oppgaver innen medlemsregister og sakshåndtering, intern- og medlemskommunikasjon i tillegg til oppgaver innen HR og HMS sentralt i administrasjonen.
Hos oss vil du bl.a. jobbe med:
- Medlemsservice og behandling av medlemssaker (inn- og utmeldinger, endringer)
- Innholdsproduksjon til årsrapporter, nyhetsbrev og digitale kanaler
- Forbedring og videreutvikling av Gartnerhallens digitale systemer, rutiner og arbeidsprosesser
- Planlegging og gjennomføring av arrangement
- HR- og HMS-oppgaver for kontoradministrasjonen, slik som vedlikehold av personalhåndbok, være superbruker i tidsregistreringssystemet, samt følge opp rutiner på ferie og fravær.
- Bistå tillitsvalgte på regionalt nivå i forbindelse med medlemsaktivitet og –informasjon
Hvem er du?
Du har relevant høyere utdanning og gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig. Du har også god digital kompetanse, god Excel-erfaring og gjerne erfaring fra CRM-system. Vi bruker blant annet Microsoft Dynamics hos oss.
For å lykkes i denne jobben må du ha en høy grad av serviceinnstilling og gjennomføringsevne, og du har lett for å skape gode relasjoner med våre medlemmer og tillitsvalgte. Du er strukturert og nøyaktig, proaktiv og fleksibel på oppgaver når det er som mest hektisk i avdelingen.
Vi er en gjeng med hyggelige og fine folk som trives godt sammen, og vi ønsker oss en ny kollega som vil være med å bidra til vårt gode arbeidsmiljø.
Hvorfor jobbe i Gartnerhallen?
- Du får en arbeidsgiver med et viktig samfunnsoppdrag: Å jobbe for å bidra til et sunnere kosthold med norske landbruksprodukter oppleves som veldig meningsfullt for våre ansatte.
- Du får en stor kontaktflate av produsenter rundt om i landet, og dine oppgaver gjør at de kan konsentrere seg om sin kjernedrift.
- Vi har et godt arbeidsmiljø som er preget av stort mangfold både når det gjelder, alder, kjønn og kulturell bakgrunn. Vi finner på mye hyggelige aktiviteter utenfor kontoret – enten det er å løpe Holmenkollstafetten, arrangere sommerfest eller reise på turer for å besøke produsenter rundt om i landet.
- Dersom du er glad i å trene og holde deg i form, har vi treningsrom inhouse hvor vi også har flere ulike ukentlige gruppetimer med instruktør.
- Siden det der vanskelig å komme til oss uten bil, har vi gode parkeringsmuligheter og gratis lading av el-bil.
- Vi har en kantine i særklasse, med godt rabatterte priser, god mat og så mye frukt og grønt du bare kan ønske deg.
- Du vil kunne oppleve faglig utvikling etter hvert som oppgaver endrer seg og du vil kunne bidra inn i ulike prosjekter.
Administrasjons- og medlemskonsulenten rapporterer til organisasjonssjef i Gartnerhallen.
Noe kvelds- og helgearbeid, samt reisevirksomhet, må påregnes.
Spørsmål om stillingen kan rettes til: Adecco Select v/ Hege Vesterheim på tlf 473 25 136 eller hege.vesterheim@adecco.no
Om arbeidsgiveren
Gartnerhallen SA er landets største leverandør av norsk frukt, bær, grønnsaker og poteter. Vi jobber hver dag for å levere produkter av høy kvalitet, for å fremme norsk grøntproduksjon og sikre et godt samspill mellom produsent og marked.
Gartnerhallen omsatte i 2023 grøntprodukter for 3,7 milliarder kroner, og har en markedsandel av norskproduserte grøntprodukter på om lag 65 prosent.
Vi er organisert som et samvirkeselskap, hvor formålet er å ivareta grøntprodusentenes økonomiske og næringsmessige interesser. Vår forretningsdrift er tuftet på de mer enn 1000 norske grøntprodusentene over hele landet, som eier selskapet i fellesskap og leverer sine produkter via Gartnerhallen.