Får du ikke nyhetsbrev fra Gartnerhallen?

Illustrasjonsfoto nyhetsbrev mobil

Av: Gunn Jorunn Sørum  Foto: Unsplash/Gartnerhallen
Sist oppdatert: 14. februar 2023

Gartnerhallen sender jevnlig ut nyhetsbrevet "Eiernytt" til våre produsenter. Sjekk ut disse tipsene hvis du ikke mottar informasjon fra oss.

Gartnerhallen sender med jevne mellomrom ut nyhetsbrevet "Eiernytt" til våre produsenter, med aktuelle nyhetssaker og viktig informasjon.

Nyhetsbrevet sendes ut per e-post.

Dersom du ikke mottar informasjon fra oss, kan det skyldes flere årsaker:

1. Eposter fra oss går til søppelpostmappen din

Se i spam/søppelkurven i e-postprogrammet ditt om det ligger e-poster fra Gartnerhallen her. Hvis det er tilfelle kan du markere disse e-postene som "Ikke søppelpost". Da vil de i framtiden bli sendt direkte til innboksen din.

2. Vi har registrert feil/gammel e-postadresse i vårt system

Gi oss beskjed på post@gartnerhallen.no, så vil vi sørge for å få lagt inn riktig adresse

3. Du kan ha reservert deg fra å motta e-poster fra oss

Alle nyhetsbrev vi sender ut inkluderer muligheten til å melde deg av nyhetsbrev fra oss. Dersom det kan være tilfelle, og du har ombestemt deg, kan du gi oss beskjed på post@gartnerhallen.no, så vil vi melde deg på igjen.

4. Du er ikke Gartnerhallen-produsent

Gartnerhallen er et samvirkeselskap, eid av over 1000 norske frukt- og grøntprodusenter i fellesskap. En av fordelene ved å være eier er at du nettopp får tilgang på informasjon og nyheter som er eksklusivt tilgjengelig for Gartnerhallen-produsenter.

Relaterte artikler

Bringebær
19. april 2024     #Organisasjon
Johanne Schjøth
2. februar 2024     #Organisasjon
Gartnerhallens Logo
31. mars 2023     #Organisasjon

Bruk av informasjonskapsler

Dette nettstedet lagrer data som informasjonskapsler for å muliggjøre essensiell funksjonalitet på nettstedet, analyse samt personlig tilpasning og markedsføring.

Du kan når som helst endre innstillingene dine eller godta standardinnstillingene.

Les mer i Gartnerhallens personvernserklæring

Nødvendig
Analyse
Personlig tilpasning
Markedsføring
eller